NLA ekstraordinært årsmøte 2020

26.nov kl 16.00 -26.nov kl 18.00

Styret innkaller NLAs medlemmer til ekstraordinært årsmøte, se sakliste

Møtet tar utgangspunkt i diskusjonen i sak 12 i årsmøtet 31.10.2020 i Bergen/Zoom, om tidsskrift for landskapsarkitektur. Behandlingen av saken vil starte med å oppsummere innspillene fra årsmøtet 31. oktober.

Se også artikkel om årsmøtet og diskusjonen på

Påmelding innen 24.11. Representasjon
Møtet holdes på Zoom. Last ned plattformen Zoom Client for Meetings her. Lenke til møtet ettersendes.
For å ha oversikt over antall deltakere, antall fullmakter etc., oppfordrer vi til påmelding på forhånd via

Det bes oppgitt i påmeldingsskjema hvor mange fullmakter du har med til møtet.

Lokalavdelingene skal være representert med én representant på årsmøtet, helst ved leder. Se oversikt over delegater, i artikkel ved påmeldingsskjemaet på deltager.no. Årsmøtesakene er behandlet i NLAs lokalavdelinger før årsmøtet 31.10.2020.

Åpning av møtet, opprop og registrering
Møtet åpnes for innlogging fra kl 15.45, innlogging stenges kl 16.05. Vi oppfordrer deltakerne til å logge på møtet med eget navn. Det vil bli opprop innledningsvis i møtet, på grunnlag av påmeldte deltakere og opptelling av mottatte fullmakter, basert på opplysninger i påmeldingsskjema, samt ev. etteranmeldte.

Lokalavdelingsrepresentantene vil motta informasjon om ev. bruk av fullmakter mottatt før 31.10, i ekstraordinært årsmøte 26.11.